טיפים ישימים לתכנון מסיבת רווקות מוצלחת!

רוצים טיול יקבים על רמה? אצלנו תמצאו את הטיולים הכי ברמה!
התקשרו עוד היום ונארגן אתכם!
תוכן עניינים

ארגון מסיבת רווקות יכול לטמון בחובו מורכבות וקושי מסוים אל לצד זאת הוא גם יכול להות כחוויה מהנה ובלתי נשכחת – אם דואגים לבצע את התכנון בצורה מסודרת ונכונה.
אז אם גם את נמצאת עכשיו לקראת הליך תכנון מסיבת רווקות לחברה טובה, הנה כמה שלבים שיעזרו לך לתכנן ולארגן מסיבה מוצלחת (ואולי גם בלתי נשכחת..):

לדבר תחילה עם הכלה

בתכנון מסיבת רווקות צריך לראות בראש ובראשונה את כלת השמחה הלוא היא הכלה. לכן, ההמלצה היא לדבר איתה תחילה ולהבין מולה מהן הציפיות שלה מהאירוע, מהן העדפותיה ועוד..
כדאי גם להיעזר בה על מנת להחליט על רשימת מוזמנות למסיבה – לדוגמא, יש כלות אשר יבקשו להזמין גם בנות משפחה ואחרות אשר יעדיפו להשאיר את המסיבה רק בשביל חברות.

הגדרה של גובה התקציב

יש לקבוע את גובה תקציב למסיבת הרווקות ולהבין כיצד הוא יחולק – בהתאם למספר המשתתפות במסיבה. יש לקחת בחשבון את כל ההוצאות הנדרשות לצורך המסיבה כמו: לינה (במידה וזה רלוונטי), תחבורה, פעילויות, קישוטים, אוכל ושתייה.
ודאו שהתקציב הוא אכן סביר ושאין התנגדויות מצד חלק מהמשתתפות.

בחרו תאריך ואת הלוקיישן המתאים למסיבה

התייעצו עם הכלה ועם האורחות בכדי לבחור תאריך שמתאים לכולם. החליטו על מיקום בהתאם לתחומי העניין וההעדפות של הכלה ולקונספט של המסיבה עליו החלטתן. זה יכול להיות חופשה ביעד, בילוי לילי בעיר, או שילוב של מספר פעילויות במספר מקומות. כמובן, שאם אתן מבקשות לחסוך כסף על לוקיישן תוכלו לבדוק את האפשרות לקיים את המסיבה בבית של אחת המשתתפות או של משפחת הכלה.

תכננו את התכנים והפעילויות במסיבה

בשלב זה כדאי לתכנן  את תוכנית המתאר של הפעילויות, האירועים ומסגרת הזמן למסיבת הרווקות. ככל שהתוכנית תהיה יותר מסודרת ומקיפה מבחינת הפעילויות והזמנים, כך יעלו הסיכויים שהמסיבה תצא לפועל לפי התוכנית ללא בעיות מיוחדות. מומלץ לאפשר קצת גמישות וזמן פנוי כדי להכיל אירועים בלתי צפויים או פעילויות ספונטניות.

אוכל ושתייה

אין כל ספק שאוכל ושתייה יהווה את גולת הכותרת של המסיבה ויש כאן לא מעט אפשרויות. תוכלו להחליט להזמין קייטרינג או משלוחים ממסעדות, תוכלו לבקש שכל אחת מהמשתתפות תכין משהו לפי רשימה – ובצורה כזאת לחסוך כסף וכיוצא בזה.
כמובן, שחשוב גם לדאוג לשתייה ולאלכוהול – כאשר, ההמלצה היא לדאוג לגיוון במשקאות האלכוהוליים שכל אחת מהמשתתפות תמצא מה לשתות: אתן יכולות לדאוג לבירות, וודקה, ערק וכמובן, גם יינות טובים כמו שרדונה או שיראז.

שלחו את ההזמנות

סביר להניח שבשלב זה כבר תהיה לכם קבוצת וואטצאפ מסודרת של כל המשתתפות. כמובן, שלא לשכוח לשלוח להן הודעה מסודרת אשר כוללת את כל הפרטים לגבי המסיבה, התאריכים, השעות, המיקומים, מהן צריכות להביא ועוד..

תכננו קישוטים למסיבה

קישוטים יכולים לתרום תרומה לאווירה במסיבה ולכן, ההמלצה היא להשקיע בפרמטר הזה ולבחור באלמנטים אשר יכולים לסייע ביצירת אווירה כיפית, משעשעת ונעימה.
הקישוטים יכולים להיות: בלונים, שלטים וכל אלמנט אחר אשר יכול להתאים באופן פרטני למסיבת רווקות – בהתאם לאופי המסיבה וכמובן, גם לאישיותה של הכלה.

לסיכום, אם תקפידו לעבוד בצורה מסודרת ולהכין לדוגמא צ'ק ליסט מסודר למסיבת הרווקות, תוכלו להבטיח שלא תדלגו על אף פרט חשוב ושלא תשכחו משהו אשר יכול לפגוע בהצלחה של המסיבה. לכן, כן כדאי לשים דגש על כל פרמטר אשר יכול להשפיע ובמידת הצורך גם להיוועץ במשתתפות או באנשים אחרים אשר לוקחים חלק במסיבה.

עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

אנחנו חברה ותיקה בתחום מכירות אלכוהול וטיולי יקבים

באם אתם רוצים לחוות וללמוד את טעמי היין העמוקים ובין אם אתם רוצים לרכוש אלכוהול לאירוע קרוב, הגעתם למקום הנכון.

המומחיות שלנו, החוויה האלכוהולית שלכם

  • טיולי יקבים
  • חנות אלכוהול
  • טעימות יין

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם :)

רוצים לרכוש אצלנו או לצאת לטיול יקבים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

קופסאות לדייט
קופסאות לדייט

תמיד חשבתם שיש משהו מרגש ביציאה לדייט? אם כך וודאי תשמחו להכיר אטרקציה מיוחדת ומדליקה שתוכלו לעשות בדייט הקרוב שלכם. במקום לצאת לאכול במסעדה, ללכת לראות סרט בקולנוע או לערוך פיקניק בפארק בטבע תוכלו לעשות פעילות זוגית מעניינת, שתיצור דייט אינטימי ומרגש שיצית את היחסים והזוגיות ביניכם.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!